Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%
Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
Jak zdobyć punkty
1
za każdy wydany 1 zł brutto

Focus Telecom Polska Sp. z o.o. jest dostawcą rozwiązań IT w modelu cloud computing, który zapewnia zdalny dostęp do usługi i gwarantuje dużą mobilność pracy. Firma specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji, wsparcia sprzedaży i zarządzania przedsiębiorstwem, które mogą m.in. znacznie usprawnić codzienną pracę biura. W portfolio firmy znajdują się usługi: cloud.PBX, cloud.IVR, cloud.CRM, cloud.CallCenter (cloud.CC) oraz Telemeeting.


Cloud.PBX jest wirtualną centralą telefoniczną, dającą pełną kontrolę wszystkich połączeń telefonicznych w przedsiębiorstwie.

Cloud.IVR jest systemem zapowiedzi głosowych, dzięki któremu dzwoniący zostają automatycznie przekierowani do odpowiednich działów lub osób w firmie.

Cloud.CRM jest systemem informatycznym służącym do gromadzenia danych i delegowania zadań pracownikom. Pozwala na zbieranie spójnych informacji (w jednym miejscu) dotyczących funkcjonowania firmy.

Cloud.CallCenter (cloud.CC) jest nowoczesną, w pełni kompleksową usługą do wsparcia sprzedaży i budowania trwałej relacji z Klientem.

Focus Telecom Polska dostarcza swoje usługi kilkuset firmom, głównie z sektorów: bankowości, energetyki, high-tech IT, consultingu i budownictwa.

Spółka działa w branży ICT od 2008 roku. Dynamizm rozwoju firmy i jej usług został już doceniony w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2011. Focus Telecom Polska znalazła się w czołówce najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej.

 

Produkt tygodnia

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?