Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Akcja - reakcja, czyli jak sprostać oczekiwaniom wynikającym z bycia Asystentem Zarządu

Mozolnie zaplanowany harmonogram dnia właśnie uległ nieoczekiwanym zmianom. Przełożony oczekuje natychmiastowej reakcji, której trzeba sprostać, by nie zawieść. Tak właśnie wygląda w skrócie charakterystyka pracy asystenta zarządu. Każdy, kto chciałby realizować się w tej branży powinien zaakceptować specyfikę tego, coraz bardziej popularnego i uznawanego, stanowiska.

  1. Kto się nadaje na Asystenta
  2. 1. Nienaganna prezencja
  3. Gradacja priorytetów
  4. Dyskrecja
  5. Doświadczenie

Dyskrecja

Koordynując obieg dokumentów w firmie musimy być świadomi, że w nasze ręce będą trafiać bardzo ważne treści. Będą to zarówno warunki handlowe, dokumentacja kadrowa czy strategie rozwoju – zależnie od profilu firmy w jakiej przyszło nam się realizować. Wiedzą, którą posiądziemy, nie powinniśmy się w żaden sposób dzielić ze współpracownikami ani osobami z zewnątrz. Nawet kiedy zmienimy pracę. Zasada ograniczonego zaufania pozwoli nam zachować dystans pomiędzy sprawami zawodowymi, a relacjami koleżeńskimi. Dyskrecja i lojalność jest bardzo cenioną cechą przez najważniejsze osoby w firmie.


Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?