Akcja - reakcja, czyli jak sprostać oczekiwaniom wynikającym z bycia Asystentem Zarządu
Mozolnie zaplanowany harmonogram dnia właśnie uległ nieoczekiwanym zmianom. Przełożony oczekuje natychmiastowej reakcji, której trzeba sprostać, by nie zawieść. Tak właśnie wygląda w skrócie charakterystyka pracy asystenta zarządu. Każdy, kto chciałby realizować się w tej branży powinien zaakceptować specyfikę tego, coraz bardziej popularnego i uznawanego, stanowiska.
Dyskrecja
Koordynując obieg dokumentów w firmie musimy być świadomi, że w nasze ręce będą trafiać bardzo ważne treści. Będą to zarówno warunki handlowe, dokumentacja kadrowa czy strategie rozwoju – zależnie od profilu firmy w jakiej przyszło nam się realizować. Wiedzą, którą posiądziemy, nie powinniśmy się w żaden sposób dzielić ze współpracownikami ani osobami z zewnątrz. Nawet kiedy zmienimy pracę. Zasada ograniczonego zaufania pozwoli nam zachować dystans pomiędzy sprawami zawodowymi, a relacjami koleżeńskimi. Dyskrecja i lojalność jest bardzo cenioną cechą przez najważniejsze osoby w firmie.