Kluczowe umiejętności współczesnej Asystentki - warsztaty

Na przestrzeni ostatnich lat zawód sekretarki znacznie ewaluował. Są jednak takie kompetencje, które w tym zawodzie są niezmienne. Dziś sekretarka musi nie tylko pisać „prasówki” i opracowywać pisma. Wraz z rozwojem procesów zarządzania, zmieniły się oczekiwania menadżerów. Sekretarka musi dzisiaj zbierać dane, analizować je, tworzyć jasne i czytelne raporty oraz zestawienia. Do tego dochodzi perfekcyjne posługiwanie się językiem, znakomita obsługa wszystkich urządzeń biurowych i błyskawiczne pisanie. Niezbędna jest również  znakomita organizacja pracy i czasu oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem. Zapoznając się z wymaganiami na to stanowisko nasuwa się na myśl jedno pytanie - gdzie zdobyć te wszystkie umiejętności? Otóż odpowiedź jest prosta. Wystarczy wziąć udział w jednym z warsztatów organizowanych przez firmę EMPRIZ Group:

 


Adresaci warsztatów

 

Asystentek i sekretarek, które dążą do poprawy efektywności swojej codziennej pracy z przełożonym, działem, klientem zewnętrznym i wewnętrznym w firmie.

 

Szkolenie zwrócone jest również w kierunku  osób,  które planują dopiero rozpocząć pracę na stanowisku asystentki, które chciałyby poznać zasady funkcjonowania zorganizowanego i profesjonalnego sekretariatu oraz przećwiczyć podstawowe techniki sprzyjające dobrej organizacji i komunikacji w firmie.


Cel warsztatów

Podczas warsztatów omówione zostaną umiejętności, które każda asystentka/sekretarka powinna profesjonalnie opanować, aby podnieść efektywność swojej pracy. Zajęcia obejmować będą między innymi następujące obszary tematyczne:

  • skuteczna komunikacja - techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem
    postawy asertywnej, tworzenie korzystnego wizerunku wobec klienta, profesjonalna
    komunikacja telefoniczna
  • zasady współpracy z szefem i osobami strategicznymi w firmie - identyfikacja
    zasad indywidualnych oraz zwyczajowych, jakie należy stosować w pracy
  • dokumentacja biurowa - zasady opracowywania, przygotowywania i delegowania
  • planowanie i organizacja pracy własnej oraz współpracowników - umiejętne
    planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami, rozpoznawanie
  • „trudne sytuacje” - opanowanie emocji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach
    stresowych, skuteczne negocjacje z szefem, współpracownikami i klientami

 


Techniki

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:

  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Testy i trening umiejętności

Program Warsztatów

Program warsztatów obejmuje między innymi następujące zagadnienia:

  • Zarządzanie pracą biura
  • Sekretariat „wizytówką oraz sercem” firmy
  • Biznesowe rozmowy telefoniczne - specyfika i znaczenie tej drogi informacji
  • Dokumentacja biurowa - zasady opracowywania, przygotowania i delegowania
  • Biznesowy savoir - vivre
  • Zarządzanie czasem - planowanie i organizacja
  • Organizacja pracy wielozadaniowej
  • Umiejętność zarządzania informacją
  • Umiejętność skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • Budowanie relacji z klientem
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Radzenie sobie z „trudnymi sytuacjami”
  • Planowanie oraz organizacja pracy
  • Weryfikacja umiejętności uczestników

 


Kontakt z organizatorem

W celu zapoznania się ze szczegółami lub zgłoszenia na warsztaty zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub odwiedzenia naszej strony internetowej:

Grupa EMPRIZ

ul. Chłodna 29, Warszawa

tel. (22) 354 60 01

tel. (0) 511 867 45

fax: (22) 354 60 03

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

www.empriz.pl

 


Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.