Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Kluczowe umiejętności współczesnej Asystentki - warsztaty

Na przestrzeni ostatnich lat zawód sekretarki znacznie ewaluował. Są jednak takie kompetencje, które w tym zawodzie są niezmienne. Dziś sekretarka musi nie tylko pisać „prasówki” i opracowywać pisma. Wraz z rozwojem procesów zarządzania, zmieniły się oczekiwania menadżerów. Sekretarka musi dzisiaj zbierać dane, analizować je, tworzyć jasne i czytelne raporty oraz zestawienia. Do tego dochodzi perfekcyjne posługiwanie się językiem, znakomita obsługa wszystkich urządzeń biurowych i błyskawiczne pisanie. Niezbędna jest również  znakomita organizacja pracy i czasu oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem. Zapoznając się z wymaganiami na to stanowisko nasuwa się na myśl jedno pytanie - gdzie zdobyć te wszystkie umiejętności? Otóż odpowiedź jest prosta. Wystarczy wziąć udział w jednym z warsztatów organizowanych przez firmę EMPRIZ Group:

  1. Adresaci warsztatów
  2. Cel warsztatów
  3. Techniki
  4. Program warsztatów
  5. Kontakt z organizatorem

Cel warsztatów

Podczas warsztatów omówione zostaną umiejętności, które każda asystentka/sekretarka powinna profesjonalnie opanować, aby podnieść efektywność swojej pracy. Zajęcia obejmować będą między innymi następujące obszary tematyczne:

  • skuteczna komunikacja - techniki dobrego porozumiewania się z uwzględnieniem
    postawy asertywnej, tworzenie korzystnego wizerunku wobec klienta, profesjonalna
    komunikacja telefoniczna
  • zasady współpracy z szefem i osobami strategicznymi w firmie - identyfikacja
    zasad indywidualnych oraz zwyczajowych, jakie należy stosować w pracy
  • dokumentacja biurowa - zasady opracowywania, przygotowywania i delegowania
  • planowanie i organizacja pracy własnej oraz współpracowników - umiejętne
    planowanie i zarządzanie czasem i priorytetami, rozpoznawanie
  • „trudne sytuacje” - opanowanie emocji, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach
    stresowych, skuteczne negocjacje z szefem, współpracownikami i klientami

 


Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?