Kocham-biuro.pl patronem medialnym Office Management Meeting

 Już na początku lipca w Hotelu Nrvil w Serocku odbędzie się Ogólnopolskie spotkanie office managerów i asystentów zarządu.


Dołącz do najlepszych

Donald Trump powiedział „Jeśli chcesz zrobić dobry biznes, najpierw zatrudnij dobrą asystentkę.” Tę opinię,  jednego z najbogatszych i najbardziej przedsiębiorczych managerów na świecie, można odnieść nie tylko do asystentów  zarządu,  ale  również  do  office  managerów.  Obie  grupy  pełnią  niejednokrotnie  funkcję  niezastąpionych  doradców w biznesie swoich przełożonych.

Już na początku lipca Nowoczesna Firma S.A. stworzy przestrzeń, w której spotkają się wysokiej klasy profesjonaliści z obszaru office management.  Konferencja Office Management Meeting odbędzie się w dniach 1 – 2 lipca 2013. Dostarczymy rozwiązania i umiejętności  potrzebne  do  dobrego  funkcjonowania  w  życiu  osobistym  i  zawodowym. 

W dobie gwałtownych zmian w świecie biznesu, asystenci zarządu i kierownicy biura nigdy nie byli bardziej niezbędni niż są dzisiaj. Oczekuje się, że mają zrobić wszystko, aby utrzymać firmę w jak najlepszej kondycji i jak najbardziej odciążyć z obowiązków swojego przełożonego. Ich sukces zależy od bycia na tyle wszechstronnym, by umieć znaleźć rozwiązania zarówno w sprawach biznesowych jak również w obszarach spoza specjalistycznej wiedzy innych pracowników. Dla utalentowanego człowieka, może ono służyć jako niewyczerpane źródło rozwoju zawodowego.


Ciekawostki z programu konferencji

Spotkania z interesującymi gośćmi:

- Tomaszem Kammel

Jak gadać, żeby się dogadać – o komunikacji w biznesie

- Sue France

Budowanie relacji 360° oraz Zarządzanie sobą w czasie.

 

Kilkanaście prelekcji i mini – warsztatów w obszarach:

- planowania eventów, spotkań biznesowych

- negocjacji z kontrahentam

- zarządzania dokumentacją Spółki

- optymalizacji kosztów zarządzania biurem

- wizerunku biznesowego

- technik zarządzania zadaniami


Korzyści dla Uczestników

- udział w praktycznych warsztatach dostarczających sprawdzonych rozwiązań

- networking z innymi profesjonalistami i wymianę doświadczeń

- nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem

- pozyskanie wiedzy od najlepszych w branży

- praktyczne porady jak zostać niezastąpionym partnerem w biznesie

- nową wiedzę potrzebną do funkcjonowania w codziennym środowisku biznesowym

- całodzienne konsultacje makijażowe

- pobyt w luksusowym hotelu z możliwością relaksu

Więcej informacji na temat projektu : www.ommeeting.pl

Patronat medialny nad wydarzeniem:  money.pl, Styl.pl, kocham-biuro.pl, managernaobcasach.pl, Magazyn Manager MBA oraz Magazyn Business Woman&Life.

 

 


Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.