Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%
Błąd
  • Ten artykuł zawiera załączniki. Zaloguj się, aby je obejrzeć.

Praca w biurze-wybierz stanowisko dla siebie

Zazwyczaj trudno zdecydowanie określić zakres obowiązków na poszczególnych stanowiskach, gdyż zależą one od struktury firmy i jej wielkości. W mniejszych organizacjach pozycja sekretarki i asystentki może być połączona i jedna osoba będzie wykonywać zarówno czynności sekretarskie, organizacyjne, jak i te bardziej odpowiedzialne, wymagające podejmowania samodzielnych decyzji. Z tego właśnie powodu stanowiska administracyjne mogą być mylone.

  1. Hierarchia stanowisk administracyjnych
  2. Recepcjonistka
  3. Sekretarka
  4. Asystentka
  5. Specjalista ds. administracji
  6. Office manager
  7. Kierownik administracji
  8. Rozwój kariery

Hierarchia stanowisk administracyjnych

Wśród pracowników administracyjnych istnieje specjalizacja ze względu na zakres wykonywanych obowiązków, odpowiedzialności, pozycji w hierarchii firmy. Teoretycznie rzecz ujmując, hierarchia stanowisk w większej firmie przedstawia się następująco:

  • recepcjonistka, 
  • sekretarka,
  • asystentka kadry zarządzającej,
  • asystentka działu,
  • specjalista ds. administracji,
  • office manager,
  • kierownik administracji.

Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?