Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Wiedza

Zarządzanie biurem25.03.2015
Mozolnie zaplanowany harmonogram dnia właśnie uległ nieoczekiwanym zmianom. Przełożony oczekuje natychmiastowej reakcji, której trzeba sprostać, by nie zawieść. Tak właśnie wygląda w skrócie charakterystyka pracy asystenta zarządu. Każdy, kto chciałby realizować się w tej branży powinien zaakceptować specyfikę tego, coraz bardziej popularnego i uznawanego, stanowiska.
więcej ›
Zarządzanie biurem16.04.2014
Zawód sekretarki/asystentki nadal niektórym kojarzy się jedynie z odbieraniem telefonów, parzeniem kawy i w najlepszym wypadku obsłudze podstawowych urządzeń biurowych. Już od dawna nie jest to prawdą. Dzisiejszy sekretariat to serce firmy. Osoba w nim pracująca codziennie musi się mierzyć nie tylko z dużą liczbą, ale i ogromną różnorodnością obowiązków. Do jej zadań może należeć między innymi samodzielne prowadzenie sekretariatu (w tym obsługa korespondencji i obiegu dokumentacji wewnętrznej firmy, organizowanie spotkań i konferencji itd.), zaopatrywanie firmy we wszystko potrzebne do prawidłowego funkcjonowania biura, współpraca z przełożonymi (m.in. planowanie dnia pracy, prowadzenie terminarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, obsługa gości) i wykonywanie ich poleceń czy zajmowanie się sprawami osobowymi firmy.
więcej ›
Zarządzanie biurem11.04.2014
Na przestrzeni ostatnich lat zawód sekretarki znacznie ewaluował. Są jednak takie kompetencje, które w tym zawodzie są niezmienne. Dziś sekretarka musi nie tylko pisać „prasówki” i opracowywać pisma. Wraz z rozwojem procesów zarządzania, zmieniły się oczekiwania menadżerów. Sekretarka musi dzisiaj zbierać dane, analizować je, tworzyć jasne i czytelne raporty oraz zestawienia. Do tego dochodzi perfekcyjne posługiwanie się językiem, znakomita obsługa wszystkich urządzeń biurowych i błyskawiczne pisanie. Niezbędna jest również  znakomita organizacja pracy i czasu oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem. Zapoznając się z wymaganiami na to stanowisko nasuwa się na myśl jedno pytanie - gdzie zdobyć te wszystkie umiejętności? Otóż odpowiedź jest prosta. Wystarczy wziąć udział w jednym z warsztatów organizowanych przez firmę EMPRIZ Group:
więcej ›
Zarządzanie biurem07.02.2014
W czasach silnej konkurencyjności, dla organizacji ważna jest efektywność. Zależy ona od wielu czynników. Jednym z nich jest jakość współpracy i tempo realizacji prac zespołowych. Dlatego w wielu przypadkach cennym narzędziem jest workflow.
więcej ›
Zarządzanie biurem27.01.2014
Konferencja Workflow & Document Management Trends, której celem jest zaprezentowanie, wpływu systemów elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw odbędzie się 27 lutego 2014 w warszawskim Millenium Plaza, a udział w niej jest BEZPŁATNY.
więcej ›

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?