Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Wiedza

Wiedza12.03.2014
Konferencja „Backup & Storage Systems Summit”, której celem jest zaprezentowanie najnowszej  wiedzy z zakresu ochrony danych biznesowych, odbędzie się 26 marca 2014 w warszawskim Millenium Plaza, a udział w niej jest BEZPŁATNY.
więcej ›
BHP04.12.2012
Pracownicy biurowi, w równym stopniu co pracownicy fizyczni, zgłaszają problemy zdrowotne związane z układem mięśniowo-szkieletowym oraz wzrokiem. Długotrwałe siedzenie przy komputerze szkodzi bowiem nie mniej, niż nałogowe palenie. Informacje na ten temat zebrała firma AutoID Polska SA, organizator kampanii Każdy Potrzebuje, zwracającej uwagę na zdrowie pracowników w biurach.
więcej ›
BHP12.04.2012
W poniższym artykule opisane zostały przepisy oraz zasady bhp oraz  przedstawiona istota bezpieczeństwa i higieny pracy w małej firmie. Celem artykułu jest przekazanie informacji, na co należy zwrócić uwagę w momencie, gdy to Wy staniecie się w swoich firmach osobami odpowiedzialnymi za stan bezpieczeństwa i higieny pracy. Artykuł podzielony został na kilka części, w taki sposób, by czytając go każdy z Was mógł uzyskać maksymalnie dużo przydatnych dla siebie informacji. 
więcej ›
Ekologia26.11.2012
Wprowadzanie proekologicznych rozwiązań w firmach jest zjawiskiem coraz bardziej popularnym. Dzieje się tak za sprawą nie tylko rosnącej świadomości potrzeby ochrony przyrody, lecz również konieczności minimalizacji kosztów funkcjonowania firmy. Czym jest ekologiczne drukowanie i jakie korzyści może nam przynieść? Na te pytania odpowiada Szymon Szczur, Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży Rozwiązań Biznesowych w Konica Minolta Business Solutions Polska.
więcej ›
Ekologia29.11.2012
Za ekologią w biurze przemawiają dwa istotne aspekty: odciążenie środowiska naturalnego oraz ekonomia. Najważniejszą osobą odpowiedzialną za segregowanie i właściwe pozbywanie się zużytych tonerów, popsutych telefonów, faksów i komputerów oraz prasy z biura jest osoba zarządzająca administracją biura oraz szef jednostki, który powinien zaznajomić pracowników z panującymi regułami selekcji odpadów.
więcej ›

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?