Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Telechmura w MŚP

Kontakt z klientami, kontrahentami czy partnerami biznesowymi to tylko wybrane obszary, których narażenie na szwank może sporo kosztować. W usprawnianiu codziennej komunikacji w firmie coraz większą rolę odgrywają rozwiązania teleinformatyczne dostępne w chmurze obliczeniowej. Za centralami telefonicznymi PBX, systemami zapowiedzi głosowych IVR czy telekonferencjami w tym modelu, przemawia wiele korzyści. Czas by przekonał się o tym również sektor MŚP.

  1. Dostęp z każdego miejsca
  2. Na kieszeń MŚP
  3. Wsparcie techniczne po stronie dostawcy
  4. Elastyczny i skalowalny system
  5. Numer jeden

Elastyczny i skalowalny system

To co istotnie wyróżnia usługi telekomunikacyjne w chmurze od ich stacjonarnych odpowiedników to skalowalność i elastyczność, dzięki któremu rozwiązania wzrastają razem z firmą. Jak to wygląda w praktyce? Firma, która zatrudnia 10 osób decyduje się na zakup tradycyjnej centrali, której ceny rozpoczynają się od kilku tysięcy złotych. Mając na względnie rozwój firmy i powiększanie się zespołu decyzja pada na zakup centrali na 15 pracowników. W rzeczywistości jednak okazuje się, że firma w dość krótkim czasie zatrudniła większą od przewidywanej liczbę osób. W tym momencie, w przypadku tradycyjnej centrali telefonicznej, konieczna będzie jej wymiana – w centrali w chmurze, która udostępniana jest jako usługa, w przypadku powiększenia zespołu, mówimy jedynie o dodaniu nowych numerów, które dostawcy zajmuje dosłownie chwilę.


Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?