Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Telechmura w MŚP

Kontakt z klientami, kontrahentami czy partnerami biznesowymi to tylko wybrane obszary, których narażenie na szwank może sporo kosztować. W usprawnianiu codziennej komunikacji w firmie coraz większą rolę odgrywają rozwiązania teleinformatyczne dostępne w chmurze obliczeniowej. Za centralami telefonicznymi PBX, systemami zapowiedzi głosowych IVR czy telekonferencjami w tym modelu, przemawia wiele korzyści. Czas by przekonał się o tym również sektor MŚP.

  1. Dostęp z każdego miejsca
  2. Na kieszeń MŚP
  3. Wsparcie techniczne po stronie dostawcy
  4. Elastyczny i skalowalny system
  5. Numer jeden

Wsparcie techniczne po stronie dostawcy

To, co przemawia na korzyść chmurowych rozwiązań telekomunikacyjnych, to również wsparcie techniczne dostawcy usługi – szczególnie atrakcyjne z punktu widzenia firmy, która nie zatrudnia specjalistów IT. W przypadku usług w modelu cloud computing za serwis i modernizację platformy odpowiada dostawca usługi. Nowi klienci mogą liczyć również na bezpłatne szkolenia po realizacji wdrożenia. Rozwiązania w chmurze to istotna korzyść dla firmowych działów IT, polegająca na odciążeniu informatyków od obowiązku administrowania stacjonarną centralą telefoniczną. Specjaliści mogą dzięki temu skoncentrować się na innych zadaniach.


Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?