Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Telechmura w MŚP

Kontakt z klientami, kontrahentami czy partnerami biznesowymi to tylko wybrane obszary, których narażenie na szwank może sporo kosztować. W usprawnianiu codziennej komunikacji w firmie coraz większą rolę odgrywają rozwiązania teleinformatyczne dostępne w chmurze obliczeniowej. Za centralami telefonicznymi PBX, systemami zapowiedzi głosowych IVR czy telekonferencjami w tym modelu, przemawia wiele korzyści. Czas by przekonał się o tym również sektor MŚP.

  1. Dostęp z każdego miejsca
  2. Na kieszeń MŚP
  3. Wsparcie techniczne po stronie dostawcy
  4. Elastyczny i skalowalny system
  5. Numer jeden

Na kieszeń MŚP

Rozwiązania w modelu cloud computingnie wymagają również inwestycji w sprzęt ani oprogramowanie. W przypadku rozwiązań takich jak wirtualna centrala telefoniczna PBX, oznacza to, m.in. brak konieczności instalowania u klienta stacjonarnego sprzętu. Centrala w chmurze jest dostarczana do firmy, która tego potrzebuje jako usługa, a zarządzać nią można w prosty sposób z panelu www. Z jakimi wiąże się to oszczędnościami? Firma zatrudniająca 25 osób może mieć wirtualną centralę telefoniczną w chmurze, z numerami miejskimi oraz  systemem zapowiedzi głosowych, już za nieco ponad 300zł. W porównaniu z rozwiązaniami stacjonarnymi sam koszt utrzymania linii analogowych to wydatek kilkuset złotych, nie wspominając o zakupie stacjonarnej centrali. W przypadku chmury dodatkowe oszczędności generują również połączenia, które w ramach centrali PBX są bezpłatne.


Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?