Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Zapowiedź głosowa - najprostsza wizytówka Twojego biura

W trosce o pozytywny wizerunek naszego biura przygotowujemy wiele materiałów drukowanych – ulotki, notesy reklamowe, długopisy czy wizytówki, które wręczamy klientom. Często zapominamy jednak, że budowanie relacji z otoczeniem powinniśmy rozpocząć już od pierwszego kontaktu z naszym biurem, czyli połączenia telefonicznego. Wystarczy choćby prosty system zapowiedzi głosowych by zrobić na potencjalnym kliencie dobre wrażenie i pokazać swój profesjonalizm.

  1. Czym jest IVR?
  2. Zapowiedzi w chmurze
  3. Wachlarz funkcjonalności

Zapowiedzi w chmurze

Wraz z rozwojem technologii cloud computing coraz bardziej popularne stają się systemy zapowiedzi głosowych, działające w oparciu o ten model. Na ich korzyść przemawia głównie brak jakichkolwiek instalacji i fakt, że za obsługę administracyjną odpowiada w całości dostawca usługi. Decydując się na usługę IVR w swoim biurze, mamy możliwość przygotowania bardzo indywidualnych zapowiedzi głosowych oraz reguł postępowania. Nasza zapowiedź głosowa może być nie tylko powitaniem z podstawowymi informacjami na temat naszej firmy, czy godzinami pracy biura. Możemy też definiować kolejne zapowiedzi głosowe, które komunikować będą np. o promocjach w ofercie czy nagłych zmianach pracy biura. Zapowiedzi mogą być także nośnikiem haseł reklamowych.


Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?