Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Savoir-vivre

Savoir-vivre28.12.2012
W pracy, w tym również w sytuacjach służbowych (na przykład podczas spotkania biznesowego) obowiązuje nas dress code, czyli zbiór zasad, których powinniśmy przestrzegać wybierając strój. Dress code ma ogromne znaczenie – wpływa na to, jak będziemy postrzegani przez pracodawcę, kolegów z pracy oraz osoby z zewnątrz. Nieodpowiednio dobrany strój odbierany jest jako brak profesjonalizmu, co niekorzystnie wpływa na nasz wizerunek.
więcej ›
Savoir-vivre28.08.2012
W trakcie wykonywania obowiązków zawodowych współpracujemy z innymi pracownikami, przełożonymi, klientami, pracownikami różnych firm i instytucji. Aby ta współpraca przebiegała harmonijnie, kontakty między ludźmi muszą się odbywać według ukształtowanych przez lata obyczajów, a także według norm, czyli ogólnie przyjętych reguł postępowania w miejscu pracy, miejscach publicznych oraz w kontaktach międzyludzkich.  
więcej ›
Savoir-vivre13.04.2012
Codziennie wykonujemy mnóstwo rozmów telefonicznych – z klientami, kontrahentami, współpracownikami. Jak powinniśmy się w takiej sytuacji zachować? Które zachowania są pożądane, a które naganne?
więcej ›
Savoir-vivre17.05.2012
Wbrew pozorom kwiaty są  nieodłącznym elementem w świecie biznesu. Sprawdzają się jako  elegancki a niezobowiązujący prezent, uprzyjemniają także atmosferę podczas spotkań biznesowych. Rozjaśniają i ocieplają każde wnętrze. Udekorowane nimi biuro wprawia pracowników w lepszy nastrój, motywując ich do pracy. 
więcej ›

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?