Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%
Błąd
  • Ten artykuł zawiera załączniki. Zaloguj się, aby je obejrzeć.

Projektowanie struktury przekazów promocyjnych

Obecnie firmy nie szczędzą wysiłku i kosztów, aby zaoferować swoim klientom najlepszą jakość produktu po rozsądnej cenie w pożądanym przez nich miejscu. Jednak kluczem do sukcesu jest odpowiedni przekaz informacyjny skierowany do naszego rynku docelowego. Droga, którą musimy przejść od powstania koncepcji stworzenia materiału promocyjnego do jego wysyłki bywa długa i żmudna.

Jeśli musisz stworzyć taki przekaz, zachęcamy do lektury poniższego tekstu – znajdziesz w nim kilka podstawowych zasad, których należy przestrzegać, projektując przekaz promocyjny. 

  1. Metoda czterech P
  2. Metoda RIC
  3. Metoda DDPC
  4. Metoda AIDA
  5. Wydźwięk przekazu promocyjnego
  6. Inne decyzje
  7. Przed wysyłką
  8. Załączniki

Metoda czterech P

Cztery P, o których nie możemy zapomnieć konstruując przekaz, to:

  • Picture (obrazy): Zilustruj swoją ofertę (najlepiej na początku materiału) z pomocą obrazów, grafik lub fotografii. Pozwól czytelnikowi wyobrazić sobie siebie samego, rozkoszującego się Twoją ofertą – pobudź zainteresowanie i emocje potencjalnego klienta;
  • Promise (obietnica): Obiecaj odbiorcy przekazu, że jeśli przyjmie ofertę Twojej firmy, rozwiąże swój konkretny problem lub osiągnie określoną korzyść. Składana obietnica musi przyciągnąć uwagę czytelnika. Złóż ofertę nie do odrzucenia;
  • Prove (dowody): Udowodnij (np. z pomocą referencji, statystyk, tabel, wykresów, opinii, wypowiedzi osoby z autorytetem), że oferta Twojej firmy ma niepodważalne korzyści i przyczynia się do rozwiązania konkretnego problemu;
  • Push (pchaj): Popchnij odbiorcę w stronę działania – opisz, jak może skorzystać z oferty, podaj szczegóły kontaktu.

Zostaw komentarz
Musisz się zalogować, aby wziąć udział w tej dyskusji.

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?