Ankieta

Jaki ubiór jest wymagany w Twoim biurze?

Strój dowolny - jeansy są na porządku dziennym - 62.5%
Typowy strój biurowy - garsonka i kołnierzyk - 16.7%
Oficjalnie tylko w dniu ważnych spotkań - 20.8%

Marketing

Marketing21.12.2012
Z okazji zbliżających się wielkimi krokami Świąt Bożego Narodzenia, życzymy wszystkim naszym użytkownikom i sympatykom odpoczynku od wszelkich spraw biurowych, a także radości, spokoju ciepła i uśmiechu przy Wigilijnym stole oraz Szczęśliwego Nowego Roku. Zespół Portalu kocham-biuro.pl
więcej ›
Marketing03.07.2012
Corporate Identity to spójny zestaw elementów graficznych firmy wpływający na postrzeganie jej przez otoczenie.  Identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa to sposób na wyróżnienie się spośród konkurencji oraz sprawienie, by firma została jak najlepiej zapamiętana przez odbiorców. 
więcej ›
Marketing23.08.2012
Istnieje wiele możliwości promowania firmy w Internecie. Jedną z nich jest obecność marki w sieciach społecznościowych. Bardzo duże możliwości daje Facebook ze względu na intensywnie rosnącą liczbę jego użytkowników. Firma może zaistnieć na tym portalu poprzez stworzenie swojego biznesowego profilu, tzw. Fan Page. Zazwyczaj za obecność firmy na Facebooku odpowiada dział marketingu bądź PR, w mniejszych firmach zadanie to może zostać przydzielone osobie na stanowisku administracyjnym. 
więcej ›
Marketing12.04.2012
Obecnie firmy nie szczędzą wysiłku i kosztów, aby zaoferować swoim klientom najlepszą jakość produktu po rozsądnej cenie w pożądanym przez nich miejscu. Jednak kluczem do sukcesu jest odpowiedni przekaz informacyjny skierowany do naszego rynku docelowego. Droga, którą musimy przejść od powstania koncepcji stworzenia materiału promocyjnego do jego wysyłki bywa długa i żmudna. Jeśli musisz stworzyć taki przekaz, zachęcamy do lektury poniższego tekstu – znajdziesz w nim kilka podstawowych zasad, których należy przestrzegać, projektując przekaz promocyjny. 
więcej ›
Marketing23.08.2012
Wysyłka newslettera to doskonały sposób na dotarcie w krótkim czasie i niewielkim kosztem do bardzo dużej grupy odbiorców. W czasach, w których prawie każdy z nas odbiera e-maile i natychmiast na nie reaguje, newslettery są efektywnym i zorientowanym na klientów środkiem komunikacji oraz źródłem najświeższych informacji. Newslettery możemy podzielić na: zewnętrzne (wysyłane do klientów, kontrahentów czy inwestorów),wewnętrzne (do współpracowników firmy). Zwykle wysyłką jednych i drugich zajmują się działy marketingu, jednak w mniejszych firmach odpowiedzialność za ten środek komunikacji może spoczywać na barkach office managera czy asystentki.
więcej ›
Marketing23.08.2012
Klienci jako odbiorcy i konsumenci usług firmy są ich najlepszymi i najbardziej szczerymi krytykami. Jeśli w Twojej firmie pojawił się pomysł uzyskania opinii i sugestii od Klientów i to właśnie Tobie jako osobie, która często ma kontakt z Klientami, przypisano to zadanie – skonstruuj i przeprowadź ankietę, która pozwoli Ci opracować odpowiedź na pytanie, czy faktycznie „Wasz Klient, Wasz Pan”.
więcej ›

Produkt tygodnia

Napisz artykuł

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Najciekawsze prace zostaną nagrodzone spinaczami.

Pytanie otwarte

Jakimi tematami artykułów z obszaru zarządzania biurem jesteś zainteresowany?